دسته‌بندی نشده

وکیل طلاق در کرج

وکیل طلاق در کرج را در سایت آکام وکیل بیابید، وکلای آکام وکیل تا کنون بیش از 1500 پرونده طلاق را با پیروزی کامل به سرانجام رسانده اند و هم از نظر قیمت و هم از نظر زمان، انتخاب وکیل از سایت آکام وکیل برای شما بهینه خواهد بود.

وکیل طلاق در کرج با بهترین نتیجه و عملکرد در سال 1402 سلاله آزادی و رامین صمدی است.
بهترین وکیل های طلاق در کرج آقای رامین صمدی و خانم سلاله آزادی است.

وکیل طلاق در کرج آقای رامین صمدی و خانم سلاله آزادی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلا در سایت آکام وکیل هستند. وکلای سایت آکام وکیل تا کنون بیش از 1500 پرونده طلاق را با پیروزی کامل به سرانجام رسانده اند.

طلاق یک پروسه یک ماهه الی 7 ماهه بسته به نوع دادخواست دارد و اگر بدون علم و مشاوره با یک وکیل متخصص در این زمینه تلاشی برای طلاق انجام دهید، گاه ممکن است این پروسه بیش از یک سال نیز طول بکشد.

بزرگترین دلیلی که باعث می شود پروسه طلاق به درازا بکشد، این است که معمولا احترامی بین زوج در این بازه زمانی باقی نمی ماند و از سر لجبازی و یا عدم توافق و تفاهم، سنگ اندازی و مانع تراشی، ساز مخالف زدن در دادگاه، مسائل مالی و غیره، هر دو و یا یکی از زوجین باعث می شوند بازه زمانی طلاق طولانی شود.

در اینجا ما جدولی از حدود بازه زمانی طلاق بسته به ویژگی دادخواست و نحوه دادخواست طلاق را به شما نشان می دهیم:

🏛️طلاق توافقی: با وکیل 1 الی 2 ماه، بدون وکیل 2 الی 7 ماه
📚طلاق از جانب زوج: با وکیل 2 الی 4 ماه، بدون وکیل 4 الی یک سال
👥طلاق از جانب زوجه: با وکیل 6 ماه الی 2 سال، بدون وکیل 1 سال الی 10 سال

اگر می خواهید با بهترین وکلای طلاق در کرج مشاوره داشته باشید می توانید با تماس با ما یک وقت مشاوره رزرو کنید.

آدرس: کرج،کنارگذر آزادگان، جنب سازمان تامین اجتماعی، برج سایه، طبقه سوم، واحد7

پارکینگ: روبه روی سازمان تامین اجتماعی و پارکینگ عمومی واقع پشت سازمان تامین اجتماعی

لطفا جهت هماهنگی برای مشاوره و یا تایین قیمت حق الوکاله با شماره های زیر تماس بگیرید :

تلفن :  09123693046

تلفن : 09197027258

تلفن اپراتور: 02634433276

 

off ویژه 1402 تا آخر اسفند
طلاق توافقی فقط 4 میلیون تومان

 

200 درصد تخفیف فقط تا آخر اسفند
طلاق توافقی

 

آنچه در مقاله وکیل طلاق در کرج می خوانید:

6 دلیل مهم برای مراجعه به وکیل طلاق در کرج

برترین وکلای طلاق توافقی در کرج
تصویر 3 بهترین وکیل طلاق کرج در آکام وکیل را مشاهده می کنید.

پرونده طلاق شاید از منظر خیلیا پرونده ساده ای باشد ولی چون اساس خانواده با این موضوع در ارتباط است و جزئیات بسیاری دارد، حائز اهمیت است.

یکی از دلایل مهم در پرونده طلاق که باید به وکیل مراجعه کرد این است که حقوق طرفین حفظ می شود و هیچ ضرری متوجه طرفین نمی شود، زیرا وکیل از راه قانونی وارد می شود و بطور قانونی و با علم حقوقی از موکل خود دفاع می کند.

دلیل دیگر این است که وکیل چون به تمام پیچ و خم پرونده های طلاق آگاه است باعث می شود بدون اتلاف وقت و در سریعترین زمان این موضوع ختم شود.

مورد دیگر که در اکثر پرونده ها دیده شده، این است که بسیاری از زوجین بعد از مراجعه به وکیل و انجام مشاوره تصمیم به سازش گرفتند و دیگر اقدامی در جهت طلاق صورت نگرفته است.

موضوع دیگر این است که خیلی از زوجین بدون صحبت با یکدیگر، هرکدام به صورت جداگانه تصمیم به طلاق گرفتند که این موضوع هم روند کار را طولانی می کند و هم درگیری های بسیاری بین زوجین پیش می آید ولی با مراجعه به وکیل و انجام مشاوره و با در نظر گرفتن توصیه های وکیل تصمیم بر طلاق توافقی می شود و این امر هم روند طلاق را کوتاهتر می کند هم باعث کاهش درگیری بین زوجین می شود.

یکی از دلایلی که زوجین می توانند برای طلاق به وکیل مراجعه کنند این است که دیگر نیاز نیست از وقت و کار خود بزنند و یا در دادگاه ها با طرف مقابل رو در رو شوند که دلخوری های بیشتری بوجود بیاید.

تسریع پرونده طلاق توسط وکیل طلاق در کرج

اگر می خواهید پرونده طلاق در سریعترین زمان ممکن به اتمام برسد باید به وکیل مراجعه کنید.

چه در پرونده طلاق توافقی چه در پرونده طلاق یطرفه، در هر دو اگر شخص بخواهد خودش اقدام کند زمان زیادی میبرد زیرا باید هم در جلسات مشاوره شرکت کنند هم در جلسات رسیدگی اعم از شورای حل اختلاف و دادگاه خانواده و در بعضی موارد نیز نیاز به جمع آوری مدارک هست.

بنابراین وکیل متخصص خانواده به علت دارا بودن سواد حقوقی در این زمینه و آگاه بودن به روال و جزئیات پرونده طلاق، می تواند کمک شایانی در این زمینه به موکلین کند که در سریعترین زمان ممکن طلاق صادر شود.

پشتیبانی 24 ساعته برای قبل طلاق توسط وکیل طلاق در کرج

هنگام شروع پروسه طلاق اگر وکیل د اشته باشید، صفر تا صد پرونده را وکیل پیش میبرد و شما را در جریان کامل روال پرونده قرار می دهد.

در صورت نداشتن وکیل در هنگام طلاق، چون همه انسان ها سواد حقوقی ندارند، مجبورند هر لحظه که سر در گم شدند و نیاز به کمک د اشتند از یک شخص حقوقی مشاوره بگیرند که در این مورد هم نیاز هست شما بابت هر مشاوره هزینه های زیادی پرداخت کنید و هم اینکه ممکن است هر شخص یک راهکار به شما ارئه دهد و شما دچار سردرگمی بیشتر شوید که کدام راه حل بهتر است.

در صورتی که یک وکیل طلاق در کرج داشته باشید دیگر نه استرس پرونده را دارید و نه در انتخاب راه حل دچار تردید می شوید زیرا وکیل شخصا به تمام موارد رسیدگی می کند.

در ضمن هر زمان که سوالی در خصوص پرونده داشتید می توانید بدون پراخت هزینه با وکیل خود در ارتباط باشید.

مطالبه حقوق قانونی زوجین در طلاق توسط وکیل طلاق در کرج

زمانی که شما تصمیم به طلاق گرفتید با مراجعه به وکیل کرج می توانید از تمام حق و حقوق قانونی خود آگاه شوید و به نسبت حق و حقوق خود اقدامی انجام دهید، زیرا در بعضی موارد مشاهده شده که زوجین بدون کسب آگاهی از حق و حقوق خود اقدام به طلاق می کنند و در انتها در بعضی پرونده ها به نتیجه نمی رسند و یا از یکسری از حق و حقوق خود بی خبرند و نسبت به آن اقدامی انجام نمی دهند و بعدها پشیمان می شوند.

به همین خاطر توصیه ما به شما این است که حتما یک جلسه مشاوره حضوری را با وکیل داشته باشید که حداقل از حق و حقوق خود آگاه شوید و مطمئن شوید که درصد پیروزی شما در پرونده ها چقدر است و بعد با علم و آگاهی کامل اقدام کنید که بعد ها پشیمانی ای در این خصوص نداشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با مدیریت سایت