دسته‌بندی نشده

وکیل در شهر قدس

وکیل در شهر قدس جناب آقای رامین صمدی شیخطبقی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای شهر تهران است. ایشان با توجه به علم و تجربه بالای حقوقی خود یک حقوق دان و یکی از بهترین وکلای غرب تهران در شهر قدس شناخته شده است.

وکیل در شهر قدس جناب آقای رامین صمدی شیخطبقی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلا است.
شماره یک از لیست بهترین وکیل شهر قدس آقای صمدی است.

وکیل در شهر قدس می خواهید؟ بهترین وکیل شهر قدس در زمینه کیفری و ملکی آماده ارائه خدمات به همشهریان است، اینجا در دفتر وکالت آقای رامین صمدی ما به بهترین نحو مراجعین را پذیرش می کنیم و اکثر مراجعین در برخورد اول با آقای صمدی متوجه خواهند شد که با یک وکیل حرفه ای صحبت می کنند.

شماره تلفن جناب آقای رامین صمدی:

09126314901

آدرس دفتر آقای رامین صمدی در شهر قدس:  شهر قدس روبه روی دادگستری

شهر قدس، یکی از شهرهای قدیمی استان تهران در ایران است1. این شهر با قرار گرفتن در بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) و موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای خوب کوهپایه‌ای، در چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است1.

در این شهر، آقای رامین صمدی شیخطبقی به عنوان یکی از بهترین وکلا شناخته شده است. او تا کنون بیش از 450 پرونده را با موفقیت رسیدگی کرده و بیش از 5000 مشاوره حقوقی انجام داده است. آقای صمدی شیخطبقی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق است و بالای 88 درصد موفقیت در تمام پرونده‌های حقوقی و کیفری خود داشته است.

حقوق در ایران برگرفته از حقوق اسلامی و حقوق رومی-ژرمنی (به‌طور خاص حقوق فرانسه) است. حقوق اسلام حقوق مذهبی است، یعنی قواعد آن از شریعت اسلام و دیگر آموزه‌ها سرچشمه گرفته شده‌است. کل سیستم حقوقی – «از دیوان عالی کشور گرفته تا دادگاه‌های منطقه ای، تا دادگاه‌های محلی و انقلابی» – تحت اختیار وزارت دادگستری است.

با توجه به تجربه و موفقيت های آقای صمدى شيخ طبقى، مشخص است که ايشان به خوبى با سيستم حقوقى در ايران آشنا هستند و مى توانند به بهترين نحو مشكلات حقوقى مشتريان خود را حل كنند. با تجارب فراوان و دانش عميق خود، آقای صمدى شيخ طبقى نمادى برجسته برای حضور قدرتمند حضور حضور حضور در شهر قدس هستند.

شما میتوانید در این مقاله بیشتر راجب آقای رامین صمدی وکیل پایه یک دادگستری بدانید.

شماره تلفن جناب آقای رامین صمدی:

09126314901

آدرس دفتر آقای رامین صمدی در شهر قدس:  شهر قدس روبه روی دادگستری


0
مشاوره انجام شده با آقای رامین صمدی وکیل پایه یک دادگستری
0
پرونده های انجام شده آقای رامین صمدی

فهرست مطالب

انواع دعوی کیفری چیست به زبان ساده توضیح می دهیم.
انواع دعوی کیفری، باید ها و نباید ها در مقاله توضیح داده شده است.

رامین صمدی وکیل در شهر قدس متخصص کیفری

آقای رامین صمدی، یکی از وکلا متخصص کیفری در شهر قدس است. او با تجربه‌ای چندین ساله، در زمینه‌های مختلف حقوق کیفری فعالیت دارد. از جمله:

  1. جرائم حدی: آقای صمدی در دفاع از متهمانی که به جرائم حدی مانند سرقت، زنا، قذف، شرب الکل، و بغی (تمرد) متهم شده‌اند، تجربه دارد.
  2. جرائم علیه اموال: او در دفاع از متهمانی که به جرائمی مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت، فروش مال غیر، و سرقت متهم شده‌اند، مهارت دارد.
  3. جرائم علیه اشخاص: آقای صمدی در دفاع از متهمانی که به جرائمی مانند تهدید، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، و قتل متهم شده‌اند، تخصص دارد.
  4. جرائم علیه حاکمیت و آسایش عمومی: او در دفاع از متهمانی که به جرائمی مانند توهین و افترا، جرائم رایانه‌ای، ترک انفصال، و مواد مخدر متهم شده‌اند، تجربه دارد.
  5. جرائم مالی-کیفری: آقای صمدی در دفاع از متهمانی که به جرائم مالی که مستلزم مجازات زندان، سلب خدمت و انفصال هستند، تخصص دارد.

آقای رامین صمدی با توجه به تجربه و تخصص خود، یکی از وکلا معتبر و موثر در زمینه حقوق کیفری در شهر قدس است. او با تلاش و پیگیری بی‌وقفه، به دفاع از حقوق موکلان خود ادامه می‌دهد.

شماره تلفن جناب آقای رامین صمدی:

09126314901

آدرس دفتر آقای رامین صمدی در شهر قدس:  شهر قدس روبه روی دادگستری

رامین صمدی وکیل در شهر قدس متخصص ملکی

آقای رامین صمدی، یکی از وکلا متخصص دعوی ملکی در شهر قدس است. او با تجربه‌ای چندین ساله، در زمینه‌های مختلف حقوق ملکی فعالیت دارد. از جمله:

  1. دعاوی حقوقی املاک: آقای صمدی در دفاع از موکلانی که به دعاوی مانند الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به فک رهن، الزام به اخذ پایان کار، الزام به اخذ صورت‌مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، فسخ قرارداد، کلیه دعاوی موقوفات عام و خاص، اخذ و مطالبه اجور معوقه، اخذ و مطالبه اجرت‌المثل، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، تخلیه اماکن تجاری مشمول قانون سال ۱۳۵۶، تخلیه اماکن تجاری و مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۷۶، تخلیه اماکن مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۶۲ مجبور شده‌اند، تجربه دارد.
  2. دعاوی ثبتی: او در دفاع از موکلانی که به دعاوی مانند ابطال سند رسمی، ابطال اجرائیه ثبتی، ابطال عملیات ثبتی کمیسیون‌های ثبتی، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت، افراز ملک، ابطال سند مالکیت معارض، ابطال معامله معارض، اجرای ثبت، توقیف عملیات اجرایی و ابطال عملیات اجرایی ثبت مجبور شده‌اند، مهارت دارد.
  3. دعاوی کیفری مرتبط با املاک: آقای صمدی در دفاع از موکلانی که به دعاوی مانند کلاه‌برداری در زمینه معاملات املاک، جعل اسناد ملکی، استفاده از سند مجعول، خیانت ‌در امانت، فروش مال غیر، انتقال منافع ملک غیر، تبانی در معاملات دولتی، معامله معارض، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، خرد کردن اراضی و ورود غیرمجاز به ملک غیر متهم شده‌اند، تخصص دارد.

آقای رامین صمدی با توجه به تجربه و تخصص خود، یکی از وکلا معتبر و موثر در زمینه حقوق ملکی در شهر قدس است. او با تلاش و پیگیری بی‌وقفه، به دفاع از حقوق موکلان خود ادامه می‌دهد. او با توجه به تجربه و تخصص خود، یکی از وکلا معتبر و موثر در زمینه حقوق ملکی در شهر قدس است. او با تلاش و پیگیری بی‌وقفه، به دفاع از حقوق موکلان خود ادامه می‌دهد.

دیگر وکلای آکام وکیل در شهر کرج را در این مقاله بخوانید.

شماره تلفن جناب آقای رامین صمدی:

09126314901

آدرس دفتر آقای رامین صمدی در شهر قدس:  شهر قدس روبه روی دادگستری

رامین صمدی وکیل در شهر قدس متخصص دعوی خانواده

آقای رامین صمدی، یکی از وکلا متخصص دعوی خانواده در شهر قدس است. او با تجربه‌ای چندین ساله، در زمینه‌های مختلف حقوق خانواده فعالیت دارد. از جمله:

  1. ازدواج و زوجیت: آقای صمدی در دفاع از موکلانی که به دعاوی مانند اثبات زوجیت دائم و ازدواج موقت از طرف مرد و زن، تمکین و عدم تمکین، مطالبه مهریه و موارد مربوط به اعسار مجبور شده‌اند، تجربه دارد.
  2. طلاق: او در دفاع از موکلانی که به دعاوی مانند طلاق یک طرفه از طرف زوج و زوجه، طلاق توافقی، و مسائل مربوط به جدایی مجبور شده‌اند، مهارت دارد.
  3. روابط والدین و فرزندان: آقای صمدی در دفاع از موکلانی که به دعاوی مانند نسب، ولایت بر فرزندان، حضانت، تعیین ملاقات فرزند، و موارد مربوط به نگهداری، حضانت و تربیت فرزندان مجبور شده‌اند، تخصص دارد.
  4. مسائل مالی خانواده: این دسته شامل مواردی مانند مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، و وظایف مالی خانواده.
  5. مسائل مربوط به متوفی و امور: حسبی: این دسته شامل مواردی مانند ارث و وصیت.

آقای رامین صمدی با توجه به تجربه و تخصص خود، یکی از وکلا معتبر و موثر در زمینه حقوق خانواده در شهر قدس است. او با تلاش و پیگیری بی‌وقفه، به دفاع از حقوق موکلان خود ادامه می‌دهد. او با توجه به تجربه و تخصص خود، یکی از وکلا معتبر و موثر در زمینه حقوق خانواده در شهر قدس است. او با تلاش و پیگیری بی‌وقفه، به دفاع از حقوق موکلان خود ادامه می‌دهد.

شماره تلفن جناب آقای رامین صمدی:

09126314901

آدرس دفتر آقای رامین صمدی در شهر قدس:  شهر قدس روبه روی دادگستری

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با رامین صمدی