دسته‌بندی نشده

وکیل خانواده در کرج

وکیل خانواده در کرج آقای رامین جهت مشاوره در خصوص دعوی خانواده چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی آماده ارائه خدمات هستند.

بهترین وکلا برای مشاوره خانواده در کرج
وکیل برای مشاوره خانواده در کرج در سایت آکام وکیل موجود است.

وکیل خانواده در کرج می تواند به شما کمک کند تا از زندگی مشترک با همسری که شما را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و تفاهمی با وی ندارید، نجات دهد.

زندگی مشترک همانطور که می تواند زیباترین اتفاق در زندگی یک شخص باشد و یک شخص را به رویاهای خود نزدیک سازد، می تواند بدترین کابوس یک شخص شود.

بسیاری از زوجین به دلیل اشتباهات همسر خود مورد خشونت رفتاری، جنسی و جسمی و یا خشونت عاطفی و روانی می شوند.

در این میان هم زن و هم مرد می توانند قربانی خشونت شوند و اگر دیر کمک بخواهند، آسیب وارده به شخصیت و حتی جسم این قربانیان می تواند غیر قابل جبران شود.

اگر می خواهید با یک وکیل متخصص در زمینه دعوی خانواده مشاوره انجام با تلفن های زیر تماس بگیرید:

09123693046

09197027258

رامین صمدی وکیل خانواده جهت مشاوره خانواده در کرج

آقای رامین صمدی وکیل متخصص دعوی خانواده در کرج است.
وکیل پایه یک دادگستری وکیل خانواده در کرج در جهت انجام و قبول پرونده خانواده آماده برای ارائه خدمات است.

مشاوره خانواده نیز همانند موضوعات دیگر حقوقی دارای موضوعات مختلفی می باشد که هر کدام پرونده جداگانه ای محسوب می شود و مراحل رسیدگی مختص به خود را دارد.

آقای رامین صمدی وکیل خانواده در کرج با انجام بیش از 2000 مشاوره خانواده تا کنون توانسته است بهترین عملکرد را در سال های اخیر داشته باشد.

ایشان تا کنون در بیش از 100 پرونده خانواده توانسته اند به پیروزی کامل دست یابند و یک وکیل موفق در زمینه خانواده هستند.

برای مطالعه کامل رزومه آقای صمدی شما می توانید روی نام آقای رامین صمدی وکیل پایه یک دادگستری کلیک کنید.

عناوین مختلف دعوی خانواده که برای مراجعه به وکیل خانواده در کرج باید بدانید!

یکسری از پرونده ها که زیرمجموعه مبحث خانواده قرار می گیرد شامل: طلاق، نفقه، اجرت المثل، حضانت فرزندان مشترک و غیره می باشد.

از آنجایی که بحث خانواده جزو اساسی ترین بنیان حساب می شود حائز اهمیت است و نباید بدون اطلاعات و مشاوره با وکیل مجرب از آن عبور کرد.

مزیت مشاوره با وکیل خانواده در کرج

مشاوره خانواده در کرج باعث می شود شما نسبت به تمام حق و حقوق خود آگاهی کامل پیدا کنید و طبق علمی که بدست آوردید پرونده را پیش ببرید.
خیلی از افراد گمان می کنند که خودشان می توانند در این پرونده وارد شوند و با موفقیت آن را به اتمام برسانند.

ولی باید گفت در بعضی موارد فرد بدون اطلاع از یکسری از حقوق خود اقدام ناآگاهانه انجام می دهد و در انتها دچار مشکل می شود.

بنابراین بهتر است حتما قبل از هر اقدام قانونی با یک وکیل متخصص در این زمینه مشاوره انجام دهند و مطابق با مشاوره وکیل مرحله به مرحله پیش بروند.
همانطور که می دانید وکلا در این زمینه علم و آگاهی کامل دارند پس بهتر می دانند که چه اقدامی اول انجام شود به نفع شما است.

روال پرونده های مربوط به خانواده که توسط وکیل خانواده در کرج انجام می شوند.

پروسه مباحث خانواده به جز بحث طلاق یکطرفه از سمت زوجه، به نسبت می توان گفت پرونده های دیگر سریعتر پیش می رود ولی اگر با وکیل متخصص اینگونه پرونده ها را پیش ببرید طبیعتا در بازه زمانی کمتری به نتیجه می رسید.

در بحث طلاق که عموم افراد سعی دارند خودشان انجام دهند، پرونده های مختلف باید به اتمام برسد تا در نهایت حکم طلاق صادر شود.

پرونده هایی مثل نفقه، اجرت المثل، جهیزیه، حضانت فرزندان مشترک و مهریه از گونه پرونده ها است.

توافقات مابین زوجین قبل از آمدن نزد وکیل خانواده در کرج چیست؟

قاعدتا طبق قانون قبل از طلاق یا باید در خصوص تمام موارد گفته شده در فوق توافقاتی صورت بگیرد و به ثبت برسد و یا اینکه در دادگاه به هر کدام جداگانه رسیدگی شود.

خیلی از زوجین به تنهایی نمی توانند در خصوص موضوعات فوق به توافق برسند زیرا فکر می کنند هر صمیمی که بدون آگاهی می گیرند به ضررشان تمام می شود.

برای همین باید یک جلسه حضوری مشاوره خانواده انجام دهند تا وکیل با در نظر گرفتن منفعت زوج و زوجه باهم راهکار هایی ارائه دهد که بتوانند به توافق رسند.

مجموعه حقوقی آکام وکیل

مجموعه حقوقی آکام وکیل این امکان را به شما می دهد که با مشاهده بهترین وکلای خانواده در کرج و مشاهده رزومه و درصد پیروزی اشان بهتر بتوانید وکیل متخصص در این امر را برای پرونده خود انتخاب کنید.

برای رفاه بیشتر شما عزیزان و با درنظر گرفتن شرایط عموم افراد و جامعه مبالغ پایین تری به نسبت برای حق الوکاله در نظر گرفته اند که باید گفت اقساطی نیز کار می کنند.

شاید خیلی از افراد این برداشت را داشته باشند که مباحث خانواده به نست بقیه پرونده ها حجم کمتری داشته باشد و نیازی به وکیل نباشد ولی باید گفت در اصل برخلاف این تصورات است.
مباحث خانواده از آنجا که پای افراد، خانواده و زندگی افراد در میان است بسیار حائز اهمیت است.

هم چنین هر پرونده ای سختی ها وپیچیدگی های خاص خود را دار که اگر بدون علم و آگاهی انجام شود ممکن است به اساس خانواده خلل وارد کند و حقوق یکی از زوجین به خطر بیفتد.

پس در هر امری باید مشاوره با یک فرد متخصص انجام شود و از آنجا که وکیل به تمام پیچ و خم کار آشنا است بهتر و سریعتر می تواند پرونده را پیش ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با رامین صمدی